گلشيفته، سلحشور و باقي ماجرا
۩۩۞۩۩๑biya2๑۩۩۞۩۩
HAMECHIZ
درباره وبلاگ


سلام من آرمان یزدانی هستم از این که به وبلاگ خودتون سری زدید ممنونم ارزوی من رضایت شماست امیدوارم از اخبار و مطالب وبلاگ من خوشتون بیاد اگه در نظرسنجی من شرکت کنید ممننون میشم منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستم با تشکر آرمان یزدانی
نويسندگان
شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 18:1 :: نويسنده : ARMAN YAZDANI

 

 
گلشيفته، سلحشور و باقي ماجرا
 
 
گلشيفته، سلحشور و باقي ماجرا
 
 
هفته گذشته با برهنه شدن گلشيفته فراهاني همانطور كه انتظار مي‌رفت فرج‌الله سلحشور هفته پركاري را پشت سر گذاشت و بار ديگر مهر تأييد ديگري بر نظريه او مبني بر فسادآميز بودن سينما خورد.
شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۱

فرج‌الله سلحشور كه نظريات جنجالي او در باب فساد و صلاح سينما پيشتر اركان سينماي ايران به ويژه جامعه نسوان را به لرزه در آورده بود، اين بار نيز در ميان بهت جامعه سينمايي و غيرسينمايي از رفتار اين بازيگر اظهارات جالب توجهي را به زبان آورد: «من از اين اتفاق اصلاً تعجب نمي‌كنم. من از اينكه يك زن بازيگر ايران در خارج از كشور ناهنجار و عريان بازي كند خيلي تعجب نمي‌كنم، چون كه سينما تعريفش همين است. سينما براي عياشي ساخته شده است.»‌ البته اينكه كسي از برخي از ما بپرسد اصولاً در سينمايي كه براي عياشي ساخته شده است، چه مي‌كنيم، احتمالاً پاسخ خواهيم داد مي‌خواهيم ذات عياش سينما را دستكاري كنيم، اما نقيض و تعريضي به اين جمله هم مي‌توان وارد كرد و آن اينكه بدمصب اين ذات عياش سينما چنان اژدهاي هزارسري است كه خيلي‌ها با هدف دستكاري جلو آمدند و وسط راه ذات خودشان كمي تا قسمتي دستكاري شد.
اين اظهارنظر سلحشور هم جالب است: «من اصولاً انتظار ندارم كه سينماگران بيايند اعتراض كنند كه چرا خانم گلشيفته فراهاني اين طور رفتار كرده است، چون سينماگرها دو گروه هستند؛ يا خودشان مثل خانم گلشيفته فراهاني هستند و تصاويرشان را در اين سايت‌ها مي‌بينيم يا مخالف هستند اما شهامت دفاع از ناموس خودشان را ندارند.»

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->