تصویر واقعی از روح سرگردان یک خانم!!!
۩۩۞۩۩๑biya2๑۩۩۞۩۩
HAMECHIZ
درباره وبلاگ


سلام من آرمان یزدانی هستم از این که به وبلاگ خودتون سری زدید ممنونم ارزوی من رضایت شماست امیدوارم از اخبار و مطالب وبلاگ من خوشتون بیاد اگه در نظرسنجی من شرکت کنید ممننون میشم منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستم با تشکر آرمان یزدانی
نويسندگان
یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, :: 15:23 :: نويسنده : ARMAN YAZDANI

تصویر واقعی از روح سرگردان یک خانم!!!
این عکس معروف در سپتامبر 1936 توسط "Captain Provand" و "Indre Shira" دو عکاسی که مامور گرفتن عکس از "Raynham Hall" برای مجله ی "Country Life" بودند، گرفته شده است. عکس گرفته شده ی زیر با نام "The Brown Lady" معروف ترین و معتبرترین عکس گرفته شده از یک خانم روح در دنیاست.
 
www.irannaz.com  تصویر واقعی روح سرگردان یک خانم
 
 
تصویر روح مربوط به یک خانم انگلیسی به نام "Lady Dorothy Townshend" است. این خانم همسر آقای "Charles Townshend" در نورفلوک انگلستان، در اوایل سال 1700 بود. مرگ او مربوط به سال 1726 میلادی است. روح او یک بار در اوایل سال 1800 توسط شاه "George IV" انگلستان و بار دیگر در سال 1835 توسط "Colonel Loftus" که برای تعطیلات کریسمس به آن منطقه رفته بود دیده شد.
 
www.irannaz.com  تصویر واقعی روح سرگردان یک خانم
 
این عکس معروف در سپتامبر 1936 توسط "Captain Provand" و "Indre Shira" دو عکاسی که مامور گرفتن عکس از "Raynham Hall" برای مجله ی "Country Life" بودند، گرفته شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->